esmaspäev, 29. august 2016

Lihtsalt mina...

Suveks jäi blogi hooletusse... koos sellega ka minu kehakaal. Smuuti challange kukkus läbi, sest ma ju ometigi ei arvestanud oma tööl käimist. See selleks.. minevik on minevik.

Täna panin FB blokki. Ja nii ongi. No comments.

Ilmselt jään suurde infosulgu, aga las olla... ehk saab kõik yhel päeval jälle korda...

Jah.. suvega kõik kilod ei tulnud tagasi ja väga pikalt pysis kaal 99kg KUNI hakkasin rohkem alkoholi tarbima. Nyyd on kaal vist 103 või 104 (täna hommikul ei kaalunud).
Kurb on.. masendav ja tahaks koguaeg nutta. Nii suur töö, nii väikese ajaga ei millekski.

Iga päev proovin aina ja aina uuesti, aga nyyd ehk lihtsam. Kolin vanemate juurest taas minema ning isegi töö pärast ei käi enam Tartus, sest viimane päev oli 28. august.

Mul oli tegelikult nii kahju ära tulla just seltskonna ja nende inimeste pärast... :(((( aga seoses suure muutusega töökeskkonnas ei olnud enam minu jätkamine endises töökohas võimalik. Samuti andis suure tõuke geograafiline probleem. Aga see selleks ;)

Proovin jälle kirjutama hakata... enda jaoks :)

Naeratades läbi pisarate
M. :')

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar