esmaspäev, 27. juuni 2016

Pole ammu kirjutanud..

... ja nagu ikka.. on selle põhjuseks seisak. Nüüd peaks pingeline ja stressiaeg möödas olema ning lubasin ennast pärast eksamite lõppu kätte võtta, aga no kus sa sellega.

Minu elus on ka praegu suured muutused toimumas - koduremont, uuendused tööjuures jne, aga eks need on ikka ja ainult vabandused.

Vahepeal oli kaal (peale jaane) juba 101.8!!! Aga täna hommikul 99.3.

Ma olen tõesti igasugust jama vahepeal näost sisse ajanud, aga halvem on see, et need asjad, mis vanasti maitsesid ja  maitsenaudingut pakkusid, on nüüd minu jaoks pigem maitsetud või pole enam need, mis varem... ei ole enam nii head...

Seepärast üritan päevast päeva võidelda oma soovide ja tahtejõuga...

Üks asi, mis on muutunud ja mis kogu asja raskeks teeb, ongi see, et ma ei osta enam endale pikemaks ajaks toitu valmis ja käin tühja kõhuga poes.

Kuna ma töötan poes, siis on nii raske mitte midagi head osta.. kuigi olen enam-vähem sellega hakkama saanud. Kodus on palju hullem, kui külmkapis on juustu, vorsti, pihve jne..

Ma oleks nagu alkohoolik...

Ilma naljata... sest alkohoolikule on ka üks pits juba liiast. Nii on minul ka "halva" toiduga - juba üks pihv on liiast..

Aga see selleks.. otsustasin teha "smuuti challange" nädala, kus üheks toidukorraks on smuuti.

Et postitus liiga pikk ei saaks, kirjutan järgmisse postitusse kahe päeva smuutid :)

Otsustasin ka tihedamalt blogima hakata, et ennast distsiplineerida rohkem.

Ikka ja sama,
M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar