kolmapäev, 18. mai 2016

Unistuste täitumise aasta?!

Helloo, mõtlesin nüüd tihedamalt blogima hakata. Kunagi ehk vahva lugeda (EHK! :D :D) või siis saan kunagi hullult kuulsaks heliloojaks ja loomulikult kõik tahaks lugeda minu raskest elust ja saatusest :D :D

Nali naljaks. Mul on imelik huumor, mida enamus inimesi vist ei mõista, aga mis teeb mulle endale nalja. Eriti see, kui vaadatakse mind ''WTF!? Sa mingi imelik vä'' näoga.

Mul oli teisipäeval eksam, nagu kirjutasin. Noh.. Läks hästi - terve kursus kukkus läbi :D Aga ouujee, järgmine nädal saab uuesti teha. :D

Täna oli ka eksam, või pigem siis arvestus. See läks päriselt hästi - sain peaaegu maksimumpunktid :)

Ja homme on ka eksam. Ja ma peaks hoopis lugema, selle asemel, et blogi kirjutada :D Aga varsti-varsti saab see pingeline aeg mööda. Oii, kuidas ootan päris suve ja puhkust tööjuurest (loodan, et juhataja seda edasi ei taha lükata või jumal teab, mida teha).

Eilne söök:
H: Puder, moos, apelsinimahl
L: tomati-kurgi-murusalat, kana kintsuliha saslõkk karri kastmes ca 250g
Vabandan, et puder ja muna eriti apetiitsed välja ei näe.
Õ: Keefir kamaga (jaa natuke magustasin ka :))
Õ2: üks suurem pirn

Täna:
H; Puder (ca poole vähem kui eile), 1 muna väikse törtsu riivjuustuga, apelsini mahl
L: kodujuust 200g, soola-lõheampsud 100g, tomat, kurk, sibul
Siin vahepeal oli üks kihisev multivitamiini tablett
Õ: Ilmselt keefir kamaga :D (sest kama hooaeg on alanud! varem käis siia toidukorda keefir+banaan, aga mõneks ajaks vahetan kamaga)

Ma ei ole ka nutridatasse viitsinud koguseid ja asju sisestada, my bad, seega süsivesikute-valkude-rasvade vahekorda ei pruugi paigas olla. Varem kui sõin umbes taoliselt, siis oli enam-vähem korras. Pudru asemel sõin leiba hommikuti ühe viilu.

AHJAAA, tahtsin ühe oma meelepaha ka siia blogisse välja valada, et ma seda kellegi teise peal ometigi ei tee. Kirjasõna on see, mis pahandada ega solvuda ei saa. Seega...
Ma olen hullult kurb, et ma ei saa jalutama minna, kuigi ma niiiii tahaks.... Sest et ma olen ju tore tainapea ja jätan kõik õppimised alati viimasele minutile! Nii ilusad ilmad ja ma pean olema raamatukoi ning lugema veel tänase õhtu ja homse hommikuga ca 2,5 raamatut läbi. Aga pole hullu - elus tuleb valikuid teha. Ühe raamatu jätame ära, ehk ei juhtu miskit hullu (raudselt tuleb pärast välja, et see oli kõige olulisem :D), seega ca 300 lehekülge lugemist. Sounds fun!

Ja veel, tellisin nutikella omale Hiinast. Lihtsalt nalja pärast, sest see oli nii odav :D Homme saan kätte, eks siis panen pildi ka siia. Maksis koos postiga ~15 eur (tavahind väidetavalt 99 dollarit) ning kohale tuli 1,5 nädalaga! ULME! :D

Peaks kuidagi nüüd pealkirja juurde ka jõudma vist... Tegelikult see pealkiri sündis mul siis, kui mängisin kitarri. Ma olen eluaeg tahtnud kitarri mängida ning see aasta avanes mul võimalus võtta kitarrikursus algajatele. Seal sain hästi palju tegelikult teada ning pärast kursust seisis kitarr jälle nurgas. Siiski mõned päevad tagasi võtsin jälle oma pillikese kätte ja proovisin ühe kursakaaslase kirjutatud lugu mängida. Lugu ise saab kuulata siin (loodan, et ta ei pahanda, et seda jagan):

Võiks isegi öelda, et selle loo sõnad on motiveerivad! :)


Tundub, et see on lihtsalt MINU AASTA ja ma loodan niii väga õnnestuda! :) Alustades siis kaaluteemast ja lõpetades kasvõi kitarri mängima õppimisega. Kuigi see aasta on plaanis ka oma kodu enam-vähem korda saada ning praegu liiguvad küll asjad selles suunas :)

Huhh... Ma olen üldse viimasel ajal mõelnud, et tegelikult ma olen õnnelik inimene - mul on peaaegu kõik olemas, mida olen tahtnud. Rohkem kui vaja. Ja nüüd on ainult minu enda teha, et suudaksin ka ennast enda kehas hästi ja õnnelikult tunda (sest praegu on endiselt palju-palju hirme ning see miski, mis hoiab mind pidevalt tagasi, aga sellest ehk mõni teine kord).


Paariks päevaks nohikust

M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar