esmaspäev, 2. mai 2016

Teine nädal seisakut...

Kaalunumber seisab. Ka see nädal. Ja mina olen süüdi.

Nii palju halbu valikuid ja õhtust söömist ...

Aga vähemalt ei ole väga tõusnud.

Oehh... natuke teeb meele tusaseks küll, et endale viimased kaks nädalat pettumuse olen valmistanud.

Eelmine nädal oli kaks sünnipäeva pluss üks õhtune söömine ...

Möödunud nädalal panin tähele ka üht väga huvitavat asja - asjad on minu jaoks ülimagusaks muutunud ja ajavad kohati südame pahaks. Näiteks tegin ESIMEST KORDA eile putru, endale tõstsin pudru enne ära, elukaaslasele panin võid, törtsu soola ja pool lusikatäit suhkurt. Oh issand, minu jaoks sai liiiiiiga magus... aga teades oma elukaasase kohvi, siis arvasin, et tema jaoks on OK.

Jep, oligi. Ja sain loa ka teine kord putru teha :)

Lihtsalt
M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar