neljapäev, 23. jaanuar 2014

Aeg lendab!

Opstiii! Täna avastasin, et viimasest postitusest juba üle 3 nädala möödas! 

Juu siis pole miskit eriti olulist öelda olnud. Kõik on minu arust päris kenasti kulgenud - koolis-käimise-rutiini olen ilusti tagasi saanud ja mulle on jälle seal käimine täitsa meeldima hakanud! Kohal käies saab asjadest uskumatult hästi aru (ainult matemaatikas on raskusi keskendumisega)

Veel ei tajugi, et on viimane aasta ning peagi eksamid ukse ees. Eks iga lõpp ole kurb ja ma usun, et aktusel poetan ka õnne-kurbuse pisara, sest keskkooli lõpp on justkui täielik lapsepõlve lõpp. :(

Aga see selleks, käisin laupäeval (18.01) emakeele olümpiaadil. Riigivooru ei saanud, aga ega ma ei lootnudki, tahtsin ennast kõigest proovile panna. Ülesanded olid natuke segased (või siis ma ei suutnud piisavalt keskenduda & aru saada), mõni ülesanne läks paremini, mõni kehvemini. Vähemalt - MA EI JÄÄNUD VIIMASEKS! See on alati mu eesmärk olnud - mitte viimaseks jääda (tegelikult võiks eesmärgid kõrgemad olla, aga ma enam-vähem teadsin oma taset ning seda, et esirinnas ma ei eksponeeri). Eks see mingi imelik kiiks ole ja tähtis on ju osavõtt, kuid jah... Ees on veel kooli õigekirjaolümpiaad ja majandusolümpiaad. Viimase suhtes on mul küll kõrged ootused - vähemalt linnalisele olümpiaadile saada. Tahaks, väga tahaks, sest majandus mulle meeldib :)

Aga ei saa ka ilma väikese kokanurgata.
Sain see aasta valmis oma elu esimesed kotletid!

Minu arust olid täitsa nämmad!!! :)
Ühtegi head retsepti ma netist ei leidnud, seega tegin ise retsepti kõhutunde järgi (kuna ema kodus hakklihast kotlete ei tee, siis mõtlesin ikka pikalt, mida kotletitesse pannakse).
Vaja läheb:
200g hakkliha
1-2 sibulat (soovi järgi)
natukene (maitse)soola
natuke (kuivatatud) tilli
jahu
riivsaia
võid
õli

Valmistamine: lõika sibul võimalikult väikesteks tükkideks, pruunista kergelt võis. Pane hakkliha kaussi, lisa hakklihale jahu ja sega ühtlaseks massiks. Lisa (maitse)sool, (kuivatatud) till, pruunistatud sibul ning soovikorral ka natuke riivsaia (mina lisasin). Sega kõik kokku. Kui ''taigen'' muutub liiga pehmeks, võid panna veidiks sügavkülma (~5-10min) või külmkappi. Seejärel võta supilusikas ning jaota selle abil ''tainast'' - võta suurem supilusikatäis taigent ning vooli sellest ümar pall, võid veidi kokku vajutada, et jääksid natukene lapikumad kotletid.

PS! Mina unustasin muna lisada (vist pannakse sisse ma arvan :D), natuke need kotletid kippusid lagunema, kuid mitte väga. :)

Ja ilunurgake...
Ostsin endale uued küünelakid: Wild&MILDi ühe tumeroosa ning Manhattani Ridgefilleri.
Esimene küünelakk oli väga-väga vedel ning jäi läbi kumama. Varem olen nende küünelakkidega rahule jäänud - kahe kihi ning kaitselaki all püsib värv päris pikalt peal. Kuigi jah, lähevad vanaks suhteliselt ruttu. Võib-olla selle pärast ka, et ma olen väga harv küünte lakkija ning kasutan pikaajaliste vahedega.

HIND: 1.69 (Prisma)

Manhattani Ridgefilleriga pole ma absoluutselt rahul. Ma lootsin tegelikult, et see on camoflage küünelakk, aga panin puusse. Väidetavalt kuivab kiiresti. Esimene kiht... Ma ei ütleks, et kiiresti kuivab, aga no, võib rahule jääda. Teine kiht - sulatab esimese lahti ning ei kuivagi ära. Vot see viimane asi ärritabki kõige rohkem, et ma ei saa küünelakki kaks kihti kanda.
Ma ei teagi, miks ma Manhattani toote uuesti ostsin, pole nende toodetega kunagi rahul olnud. Ju siis lootsin, et asi on paranenud, aga ei.

HIND: 4.99€ (Prisma)
(Päris krõbe peaks mainima, sest toode polnud minu arust sellist hinda väärt)

Õues oli -20 kraadi hommikul! Õhhhh!!! Nii vastik külm, et autogi juba mitu hommikut protestib ning esimese hooga käima ei lähe. Loodan, et peagi tuleb kevad, või vähemalt see vastik külm ilm üle läheks! Tahaks juba inimese kombel õues jalutamas käia :(

Aga soojust külma talve (mis lõpuks ikkagi siis Eestimaa pinnale prantsatas)!

Tsaooo! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar