neljapäev, 14. november 2013

Hei!

Olen Monika, 18-aastane. Elan hetkel Tartus ning tegutsen vaikselt :)
Siia blogisse kirjutan veidi oma tegemistest. Eraelust/lähedastest(perekond, sugulased, tuttavad, sõbrad, kallim jne) ja suhetest nendega juttu teha eriti ei soovi, kui siis ainult väga vähe. Ma ei leia, et inimene peaks kõik rõõmud, mured, probleemid, tülid jms teiste ette laiali laotama. Esiteks see on äärmiselt tobe ja teiseks, kunagi ei või teada kuna see võib kätte maksta. :)
See selleks.
Rohkem hakkab juttu olema ilu-teemadel, välimusest jne. Ilmselt juba teatakse, kui kimpus ma oma kaalulangetamisega olen. Mitmeid kordi püüdnud seda teha ning eesmärgiks seadnud 12.klassi lõpuks kena välja näha. Iseasi, kas see õnnestub. Blogi selle kohta ma pidama enam ei hakka, sest nagu näha, ei tule sellest midagi välja. Iga kord kui ma kukun, on mul justkui tunne, nagu oleksin oma lugejaid alt vedanud ning see teeb mind veelgi kurvemaks.

Miks on suures fookuses iluga seotud teemad? Sest ma lihtsalt armastan erinevaid meigitooteid, juuksehooldustooteid, huvitavaid nippe jms. Mulle meeldib väga eksperimenteerida ning kahjuks ka inimestega (nii hull kui Peep sarjas ''Pilvede all'', ma siiski pole). Arvan, et ohutum on seda teha erinevate toodete peal ning olla kasulik kuidagi järgmistele katsetajatele või siis hoopis hoida ära mõni katse, mis on loodud ebaõnnestuma.

Head lugemist! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar