teisipäev, 26. november 2013

Sushi

Natukene lopergused, kuid need olid siiski
minu esimesed ise tehtud sushid :)
Sushi.... Mmm... Nämma...

Esimest korda proovisin sushit umbes 1.5-2 aastat tagasi. Mulle hakkas maitsema ning otsustasin seda isegi proovida. Välja ei näinud need just nii esinduslikud kui restoranis, kuid maitse oli küll väga hea.

Tegin ise kaks korda. Proovisin lõhe ja kurgiga ning ükskord ka makraga(krabipulkadega, spetsiaalselt sushi omad). Maitses hästi, kuid isu sai pikaks-pikaks ajaks nii täis söödud, et ei tahtnud seda toitu umbes pool aastat enam nähagi.

Nüüd mõtlesin, et kuna minu noormees kunagi sushit pole söönud, siis reedel, enne minekut teen perele ning võtan kaasa. Samuti on ema juba väga pikalt küsinud, et kuna ma ometigi teen. :D

Seekord plaan teha tavalised (nagu pildil - lõhe ja kurgiga) ning lisaks Buta Makit (suitsulõhe, kurk, philadelphia juust ja peekon). Viimast sain oma lemmiksushi baaris - Yakuza's.

Kuna sushi on üpris kallis, siis seda tihti ei söö, kuid üks koht, kuhu ma enam ei lähe, on Tartu Lõunakeskuse Tokyo sushi. Minu jaoks olid need sushi tükid meeletult suured ning kohati ei mahtunud suhugi... Olen kuulnud, et Tallinnas saab head sushit, kui kunagi rikkaks saan, lähen ja proovin ära! :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar