esmaspäev, 25. november 2013

M-Pilates.

Mis on M-Pilates?
Pilatese meetodil põhinev treeningtund, milles kasutatakse klassikalise Pilatese kontseptsiooni põhiprintsiipe: õige hingamine, kehaasend, kontroll, keskendumine, liigutuste täpsus ja sujuvus. Rahulik ja mõõdukas treening annab regulaarsel harjutamisel treenitavatele hea rühi, painduvuse ja tasakaalu, arendades lihaste ja sidemete elastsust, jõudu, lihastevahelist ja lihastesisest koordinatsiooni.
Tund sobib ka neile, kes ei oma eelnevaid aeroobika-alaseid kogemusi või kellel on vastumeelt koordinatsiooni nõudvad liikumiskombinatsioonid ning jooksu- ja hüplemisharjutused. Tund sobib hästi ka inimestele, kellel on probleeme seljaga.

Minu kogemus:
Kuna mul on probleeme seljaga, proovisin selle ''pilatese-värgenduse'' ära. Minu eelarvamused löödi selles tunnis küll kildudeks. Arvasin, et mis see Pilates siis ära ei ole: mõttetu, lihtne ja igav venitamine, millega saab igaüks hakkama.
Ei olnud see nii lihtne midagi. Hoopis päris raske ning võttis võhmale ja higistama. Osa harjutusi jäi mul üldse tegemata, sest minu seljale olid need liig-mis-liig. Valus oli ning nii ma ootasin järgmise harjutuseni. Natukene ikka proovisin, kuid treening ei peaks ega tohiks valus olla, seega jah...
Samas, kes soovib rahulikku treeningut, siis soovitan kindlasti Pilatese ära proovida! Midagi hullu ja hirmvõimatut seal siiski polnud. :)
Mind kahjuks sinna uuesti tagasi ei tõmba.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar