teisipäev, 17. detsember 2013

Kardulad ja apelsinid. vol2

Nüüd on juba kaks osa olnud sarjal ''Kartulid ja apelsinid'' ning peaks ütlema, et minu arust on tegu täitsa asjaliku sarjaga.
Kui nägin stsenaristi, siis see ütles kõik - Elenora Berg. See sama stsenarist, kelle sulest on pärit näiteks ''Kelgukoerad'' ning ''Pilvede all''.
Eks esineb sarjades faktivigu, kuid mulle meeldib nende huumorikus. Seal ei ole ''jalaga perse'' ja ''tordiga näkku'' naljade tase. Tegelikult on kõigis sarjades justkui mingi tõde sees.

Samamoodi on ''Kartulites ja apelsinides'' tegelikult päris palju tõde ning usun, et eesti naiste seas on palju kartuleid, kes ennast ära tunnevad. Usun, et sari saab päris populaarseks ja just naiste seas.
Siiski mina naisi päris kaheks ei jaotaks, vaid jaotaks kolmeks: Kartulid, apelsinid ja miskit kartuli-apelsini vahepealset. See viimane liik on haruharv, kuid siiski esinev. Kartuli-apelsini vahepealne on naine, kes hoolitseb enda eest, on kena, ta teadvustab seda. Samuti on ta iseseisev, saab vajadusel endaga hakkama, näitab seda mehele välja, kuid ei muutu sellega ülbeks. Ta hoiab ja hoolitseb oma mehe ning laste eest, kuid samas leiab aega enda jaoks.

Eks see viimane tundubki rohkem selline... ideaal-naine.

Mina usun, et vastukaja sarjale on suur ning sellest saab vaatajate lemmik.

Sarjal on väidetavalt 12 osa ning mõnes mõttes ma loodan, et nii jääbki. Paljude saadetega, näiteks ''Kättemaksukontor'' ja ''Ärapanija'', on nii, et kui neid ei lõpetata õigel ajal ära, siis nad muutuvad pigem tüütuks. Näiteks kunagi olin ma ''Ärapanija'' tulihingeline fänn, kuid praeguseks tundub seal kõik justkui pastakast välja imetud jura. Lisaks on ära läinud põhitegija, Peeter Oja.
''Kättemaksukontorit'' ootab ilmselt sama saatus, kuna alguses lahkus Marika Vaarik (Frida) ning nüüd uuel hooajal Elina Pähklimägi (Häidi). Milleks kedrata sarja, kus peategelased lahkuvad...

Varsti kirjutan jõulukingist(jõulukinkidest) oma kallimale! :)))

Rahulikku jõuluaega!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar