teisipäev, 3. detsember 2013

29.11.2013 - ehk minu teine sünnipäev.

Ma pole midagi sellist kunagi varem kogenud, mida see reede...

Nimelt sõitsin 6-7 ajal õhtul Tartust Paide poole (mööda Tartu-Tallinn maanteed) ning oli juba pime. Vastu tulevaid autosid oli päris palju ning liiklus tihe. Mul on auto esiklaasist suhteliselt raske midagi näha, kui öösel vastu tuleva auto tuled sinna peale paistavad (esiklaasisoojenduse triibud pluss väliskahjustused, aga varsti on nagunii plaan tavalise klaasi vastu ära vahetada). Vastu tulid mulle autod ning oli jäänud 10km Paidesse, kui järsku märkasin viimasel hetkel, keset tumedat maanteed, suurt verist tompi (arvatavasti põder). Reageerimisaega polnud, kiirus oli u 70-80km/h ning ma tõesti ei tea, mis sellel hetkel toimus, kuid tegin autoga keset teed pirueti ja olin päris kindel, et kui kraavi ei lenda, siis põrutab keegi vastassuunast otsa. Nägin lähenevaid tulesid ning ise lihtsalt karjusin autos ja ei osanud midagi teha. Ühel hetkel avastasin ennast vastassuunast, teepervest...

See on uskumatu, kui palju mõtteid käib mõne sekundi jooksul inimese peast läbi, kes tunneb, et need hetked võivad talle viimasteks jääda... Peamised kolm asja millest mõtlesin, olid mu vanemad - ema ja isa, oma noormehele ja sellele, kui palju oleks jäänud ütlemata....
Aga õnneks miski oleks justkui hoidnud... Ju siis polnud veel minu aeg :)

Eks ma olin ikka suures šokis, värisesin üle keha ja hakkasin peaaegu nutma...

SEE ON USKUMATU! Aga terveks jäin mina ja terveks jäi ka minu auto!

Koju (Paidesse) jõudes ma ei suutnud muule (kui toimunule) mõelda ning ilmselt olin ikka veel šokis. Järgmised paar päeva, silmad sulgedes, nägin tuledevihus verist põtra silme-ees...

Aga kallid lugejad, mis ma tahan teile panna südamele:

PALUN VÕTKE KIIRUS MAHA, KUI NÄETE OHUTULESID!

Jah, mõni tropp tõesti kasutab neid selleks, et suvalises kohas kusepeatust teha, kuid mina olin vastassuunas teeperves, ohutuled peal ning üks tegi teisest möödasõitu (ilmselt ta lihtsalt ei näinud ja võibolla esimene võttiski hoo maha)...

Samuti oli üks teine juhus, kus kurvi peal mu autol jäi käik sisse ning tõmbasin ohutuled peale ja jäin seisma (tol hetkel ei teadnud, mis autol viga on. Olin aeglasest sõidukist möödasõitu tegemas ning käigukang käis lõdvalt edasi-tagasi). Isa tuli järgi ning temal olid ka ohutuled peal. Üks tropp jälle küttis täie lauluga mööda ning pani pikalt pasunat. Sellistel hetkedel ma tõesti mõtlen, et kas mõni inimene on oma load ja aju tõesti Selverist või Säästumarketist ostnud?

Ohutut liiklemist! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar