kolmapäev, 18. detsember 2013

Kingitused ja paztaaa.

 Heihopsti! :)

Jõulud on kohe-kohe ukse ees ning kingid ootavad kuuse alla panekut. Minul on oma noormehele juba kingitus tehtud. Tegelikult isegi kaks.

Esimene kink on Prank kingitus. Ma ei oska seda sõna eesti keelde hästi panna. Selline... naljakingitus ühesõnaga.
Nimelt pakkisin ma nelja karbi sisse viienda karbi. Panin hästi palju teipi, et kinki oleks võimalikult raske kätte saada. Viimases karbis on hulk sulgi ning siis üks imepisike Milka šokolaad.

Kallim tuli koju koos lille ja Raffaelloga,
lihtsalt niisama :)
Ma tahan tema nägu näha! Seda, kuidas ta teeb halva ''mängu'' juures head nägu. :D
Tegelikult leppisime üldse kokku, et see aasta kinke ei tee, kuid tema tahtis mulle ikkagi hirmsasti kasvõi midagi teha ning ei saa minagi vastu tegemata jätta. Päris kingituseks, mille hiljem üle annan, on meie pilt raamitult, pudel head jooki ning minu lemmik šokolaad, mida pole juba ammu-ammu söönud. Lisaks kaart ja LOOMULIKULT KIRI! Miks loomulikult? Ma armastan naljakaid ja tobedaid kirju oma kingituste juurde kirjutada ning seletada, miks just ühe või teise asja kinkisin. Eks ma annan teada, kuidas talle meeldis! :)




 Reedel tegin oma kallimale üllatuse, tegin tema kojutulekuks õhtusöögiks pastat. Nimelt oli ta seda mulle maininud, et tahaks seda kunagi kodus süüa (oleme väljas paar korda söönud).

Minu jaoks jäi mahlasust natuke liiga väheks, penne (maakeeli: makaronid) tõmbas kogu vedeliku lõppkokkuvõttes sisse :( nii jäi pasta vedelikuta, kuid maitse oli täitsa hea.

Koostisosad:
*suitsukana
*juust (riivitud)
*sinihallitusjuust
*penne makaronid (Tartu Milli omad)
*maitseroheline (sibul, till, petersell)
*peekon
*vahukoor 35%
*Maggie idea ürdi-koorekaste kanale
*shampinjonid
*vesi
*maitseroheline

Valmistamine: tükelda peekon ning pane pannile, lisa suitsukana ning prae õrnalt. Sega valmis Maggie Idea ürdikoore kaste - 200ml vahukoort, 200ml vett (panin natuke rohkem). Tükelda shampinjonid väikesteks tükkideks ja lisa pannile. Kuumuta veel veidi ning vala peale ürdi-koore kaste. Tee nii nagu pakil kirjutatud (lase keema ning hoia vaiksel tulel kaane all u 5 min). Keeda makaronid ning kurna. Vala peale eelnevalt valmis tehtud kaste. Sega ühtlaselt. Vajadusel lisa soola (mina kasutasin Vegetat). Riivi juust ning tükelda sinihallitusjuust kuubikuteks. Raputa valmis pasta peale riivitud juust ning sinihallitusjuustu kuubikud. Kaunistuseks võid lisada tomateid ning petersellilehti. :)

Eks see üks tohutult rammus toit ole, kuid samas väga toitev.
Minu noormees palus oma emal ka pastat teha, kuid tõdes, et minu oma oli parem :D (Wiii! :))

Loodame, et jõulud tulevad valged, sest muidu peab jõuluvana põhjapõdrad vallandama ja hoopis hobused vankritega tööle võtma! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar