esmaspäev, 9. detsember 2013

Kartul või apelsin?

Täna õhtul, kell 20.30, alustab uus draamasari TV3-st, ''Kartulid ja apelsinid''

Tegu on 12-osalise draamasarjaga, kus peaosatäitjaks on Vivian (Elisabet Reinsalu). Ta on 34-aastane
psühholoog. Olnud 10 aastat abielus, nüüd vaba ja üksik. Esimese osa algul töötab polikliinikus, psühholoogina. Osa lõpus avab isikliku erapraksise. Saab ootamatult tuntuks tänu skandaalile, milles lahterdab naised kaheks: kartuliteks ja apelsinideks.

Ühesõnaga, minu arust tõotab sari tulla huvitav. :)

Avastasin, et saab testi teha, kas oled kartul või apelsin.
Mina tegin testi SIIN. Saa Sinagi teada, kas oled kartul või hoopis apelsin.

Tuli välja, et mina olen ikka lihtne maanaaane :D Kardulad on minu teema.

Kartul on hall ja ilmetu, nagu me teame. Kui seda vaatad, ei hakka sülg jooksma ega fantaasia lendama. Mõtled ainult, et kuidas seda siis täna süüa. Kooriks ära ja paneks keema? Praeks hoopis? Või pistaks koos koorega ahju? Vahet pole. Kartul on kartul ja jääb selleks alati. Samas võib kartuli peale kindel olla. See on odav, alati olemas ja täidab tublilt kõhtu. Just selline on ka kartul-naine! Juba ammu ei hakka sinul, mees, teda vaadates süda kiiremini lööma (kas kunagi üldse lõi või oli see siiski mõistuse hääl, mis ütles, et võta ta endale?). Ta on tubli, töökas, usaldusväärne ega jäta sind kunagi nälga. Sellisega võib lapsi saada nii palju kui torust tuleb, sest tubli kartul-naine katab ja toidab nad kõik. Ka mehe.

Vot siis. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar