reede, 20. detsember 2013

Jõulupidu!

Üle pika aja ''musisuuga''
pilt ka :D
Heihopsti!
Jõulud, võib öelda, et on käes, sest jõulupeod käivad täie hooga!

Teisipäeval oli venna lasteaia pidu ning see polnud üldse igav ja tüütu, nagu laste peod kipuvad olema. Venna jõulupidu oli väga hästi korraldatud ning see peeti Tartu Linnamuuseumis.
Jõulupidu oli eelkõige huvitav lastele. Majas ringi liikudes oli saatjaks üks kena giid. Alguses viis giid lapsed meisterdamistuppa ning koos tehti valmis vahaküünal, mis hiljem kaunistati pärlitega (kusjuures ma ei kujuta ette, kuidas see küünal koos nende pärlitega põleb). Edasi suunduti fuajeesse ''võlupeegli'' juurde, kuhu juurde räägiti lugu Julietist, kes täidab kõik soovid ja puhastab seal majas hõbedat ning muid asju (minu esimene mõte oli, et Juliet on siis ju koristaja :D). Eks naljakas on ikka see nö lapsesuu. Peegel oli suur, kuid lapsed seisid seal ees siiski kolmes-neljas reas, ning selleks, et soovida, pidid nad peeglisse vaatama endale silma sisse. Siis kostus nii mõneltki poolt ''ma ei saa ju! ma ei näeee!''.

Edasi mindi muuseumiruumidesse, kus jätkus muinasjutu jutustamine. Sinna väga ligi ei pääsenud, kuna lapsevanemaid oli ka päris palju. Seisime emaga trepil ning miskit eriti ei kuulnud. Kolmandas ruumis olid sussid, kust seest lapsed said kommi võtta ning viimane ruum oli saal. Saalis natuke lauldi ja tantsiti ning varsti tuligi jõuluvana.
Päris muhe jõuluvana isegi, huumorisoon oli paigas. Tundus, et jõuluvana oli maja poolt, mitte kellegi isa, nagu eelnevatel aastatel.
Ühel hetkel kutsuti ette Denis(üks väike poiss venna rühmast). Jõuluvana küsis kõigi laste nimesid ja Denise nime kuulis ta loomulikult Tõniseks (kusjuures minu vend tuli alguses lasteaiast koju ning ütles, et neil on uus poiss -Tõnis, ta on venelane. Mina mõtlesin, et no milline venelane paneb oma lapse nimeks Tõnis, aga vot mis välja tuli :D) Jõuluvana küsis, et patsu ka teed, poiss vaatas nõutult ja ei saanud aru. Siis keegi hõikas: ta on vene keelne!
Saalis oli kerge piinlik vaikus...
Aga üldiselt oli pidu tore ja ei veninud, jõulutaat tegelikult tuli koos memmega, mis jällegi oli omamoodi.
Igal juhul, kui keegi soovib näiteks järgmine aasta oma lasteaia rühma jõulupidu seal korraldada, siis soovitan soojalt!

Tegelikult tahtsin hoopis rääkida oma kooli jõulupeost.

Minul oli seal SUPER tore! Isegi uskumatult tore. Kuni viimase nädalani olin kindel, et mina sinna ennast kohale ei vea, aga never say never. Viimane aasta ning viimane koolijõulupidu 9.-12.klassidele + vilistlased. Tulevast aastast läheb minu kooli gümnaasiumiosa kinni ning jääb ainult põhikool. Vaevalt siis enam neid pidusid korraldatakse.
Pidu iseenesest toimus Atlantises. Täisealised said hiljem jääda ka afterpartyle. Jäin umbes 10-20 minutiks, kuid mu jalad olid kingadest juba nii valusad, et ei jõudnud olla. Pidu tundus samuti kuidagi igavavõitu ning väsimus kippus peale. Ehk oli asi selles, et olin autoga, kaine ning ei viitsinud enam purjus seltskonna juures viibida.

Koolivaheajal liigun Paide poole, jõulude ajal ehk korra koju ning siis Paidesse tagasi. Vaatan, kuidas netiga lood on ning võibolla saan oma arvustuse Nivea dušši all kasutatava ihupiima kohta kirjutada! :)



2 kommentaari:

  1. Sul on supermõnusad juuksed :) Kuidas lokid tehtud on? Miks su blogi nimi on M.R tegutseb, kuigi su perekonnanimi algab P-tähega?:D

    VastaKustuta
  2. Hei!
    Ma tänan, kuigi ma ise oma juustega päris rahul ei ole. Mida pikemad juuksed, seda kiiremini lähevad mustaks :(
    Kusjuures lokkide kohta küsiti ka peol ning hiljem privaatselt. Lokid tegin suuremate lokitangidega ning kõik keerasin ühele poole :) (panen järgmisse postitusse ka pildi, millistega).
    Blogi nimi on M.R. tegutseb, kuna need on mu eesnimede tähed :D väga paljud inimesed, kes mind isegi mitu aastat teavad, ei tea, et tegelikult on mul kaks nime. Ega ma väga ei reklaami ka :D

    VastaKustuta