neljapäev, 7. aprill 2016

Äppide lainel..

Lõpuks ometi on mul kooliga natuke lõdvem, aga täna on nii kahtlane olla. Kurk on nagu koguaeg kuiv.

Kõik mu ümber on haiged, tundub, et nüüd on vist minu kord :S

Aga ajafaktorit ei maininud ma mitte niisama. Ilmad on viimased kaks-kolm päeva olnud ikka üüberilusad ning üks õhtu peale harjutamist sai mindud mööda linna jalutama. Jalutuskäik kestis ehk ca 25-30 minutit, aga alustuseks asi seegi.

Olen katsetamas erinevaid aktiivsusäppe (või kuidas iganes neid nimetatakse).

Esimesel pildil Runkeeper ja teisel Endomondo. Iseenesest see Endomondo tundub natukene asjalikum ja Runkeeper tundub kaloritega ka puusse panevat.

Kui ma Viljandisse kooli tulin, siis ma ei jõudnud trepist teisele korrusele ka ronida ilma, et keel vestil poleks. Nüüd pole keldrikorruselt kolmandale ronimine eriline probleem. Varem käisin ka mõnesaja meetrised otsad autoga, nüüd liigun ainult jala (auto seisab kodus :) ). Oii oli aegu, mil ütlesin, et ma ei sõida enam never-ever bussiga, aga no samas, kui varakult pilet ära osta, saab 1 euriga ka Tartu-Viljandi. Jama on siis, kui bussiajad hästi ei klapi ja seda juhtub päris tihti...  Aga see selleks.

Üritan teha oma päevaplaani nii, et sinna sisse jääb ka jalutamine :). Kahjuks ma ei ole selline inimene, kes ennast kehva ilma (st vihma) korral välja viitsiks vedada, nii et :D jäävad jalutamiseks ilusamad ilmad :D

Toitumise poole pealt on see nädal K.O.H.U.T.A.V.

Alustuseks see tähistamine, siis tuli eile minu kallis elukaaslane külla ja arvas, et hästi tore oleks poest pitsat osta (sõin 1/8)  ja nuh, nii läks veidi lappesse, sest tekkis kohutav magusaisu - sai söödud ka tumedat shokolaadi (mingi Laima õhuline), füüsalit, beebiporgandid ja kodujuustusalatit sibulaga.

Täna oli ka kõht niiii tühi, nagu hundilaut. Sõin hommikusöögi, siis vahepalaks porgandimehu (Salvesti oma on täiesti rõvedaks läinud :S) ja lõunaks kala+salat, ja... 5 või 6 juustuleiba, üks oli avokaadoga. Täiskõhutunne saabus hiljem. Õhtusöök jäi ka söömata, aga 22-ajal hakkas kõht nii hullult valutama ja on nagu gaase täis... Veider...

Kurat ma ütlen! Peavad naistel need lollakad hormoonid olema :S Ja no iga kuradi kord, enne kui päkapikud külla tulevad, sööksin külmkapi tühjaks :S


Tobe M.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar