esmaspäev, 18. aprill 2016

Hell yeah!

Sest ma tahaks lihtsalt hüpata ja karata ja laulda ja tantsida ja mängida ja....

SEST enam ei ole sada kilo naise ilu!!!!

Ma olin terve nädal ilusti toitunud. Või no... ikkagi suhteliselt korralikult. Tulin mina koju... ja see kuradi kaal.... keegi oleks seda liigutanud?! See k.radi number oli seal vist ära kivistunud ja eelmisest nädalast ette ennast unustanud. No kuramus! Ma olin nii vihane. No mis mõttes? Mitte 100grammi raasukestki! Ja siis kahe  päevaga.. kolladi-kolladi, oli kaaluks 99.4!

Sa püha püss ja lehmaaru!

Kuna ma viimati kahe kohalist numbrit enne koma nägin?!

Aeg on ikka uskumatult kiirelt läinud ja kilod samamoodi!

Ma olen nii uhke enda üle! :) Ma olen tubli ja saanud hakkama millegagi, mis tundus mulle juba võimatu!
Ja see kaalu seisak... kahtlustan, et samal põhjusel miks kuu aega tagasigi. Sama jama - kaal seisis ja siis jälle kukkus kolinal.

Aga ma endiselt ei suuda uskuda, et juba peaaegu -12kg! Kui nii edasi läheb, siis ma võin pulmadeks ju täitsa kobe tips olla? :D

Pilte ei hakka panema, sest need ajavad mind pigem vihale - nu mitte muffinitki pole aru saada, et kuskilt miskit läinud oleks, aga samas mulle läheb jope selga, mis läks selga siis, kui kaalusin 90kg. Nii et kaalul ja kaalul on ikka vahe ka :)

Ja see kuidas keha ja nahk on pringimaks läinud, vot see on küll ülim! See motiveerib mind minema edasi nii nagu praegu, sest enesetunne on supersuper hea :)

Eks vähe patusemaid päevi lipsab ka sisse, aga enam need pole sellised nagu varem. Aga üritan siiski jälgida, et väga üle 2000kcal ei sööks.

Lubasin, et panen omale ripsmed, kui <99.9kg kaalul näen... homme siis saab tehtud :D
Kuigi ma oleks need nii või nii lasknud panna, sest ma olen niiiiiii väsinud mustadest silmaalustest.... koguaeg oleks nagu haige või midagi :D

Oeh, niimoodi kaalu langetades saab varsti aasta läbi :D
Ei tegelikult jah..  ma olen natukene segaduses ja hirmul, et mida toob suvi. Siis olen vanemate juures tagasi, sest töökoht on Tartus.

Ahjaa. Tööjuures olen ka hakanud ikka palju paremini toituma kui varem. Enne sõin õhtuti töölt tulles külmkapi tühjaks, nüüd võtan kas beebiporgandeid või üldse mitte midagi :D

Alla sajane
M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar