neljapäev, 14. aprill 2016

Kaalujänesed ja muud loomad

Nagu ikka, suvi on lähenemas ja kõigil kiirelt kiirelt vaja alla saada. Kellel 2 kilo, kellel 20 kilo ja kes selleks suveks nagunii veel rannavormi ei saa..

Ma tean, et ma olen natukene liiga kriitiline inimene aga ma tahaksin selle lihtsalt enda hingelt ära kirjutada ja sellega on ehk teema minu jaoks ammendatud.

Nimelt olen ma märganud kolme tüüpi kaalulangetajaid: kaalujänesed, kilpkonnad ja allaandjad.

KAALUJÄNESED

Neil on koguaeg kiire! Ruttu-ruttu on kuu ajaga 10 kilo maha vaja saada. Ei, veel parem - 20 kilo! Nad teevad kõvasti trenni, toituvad imeväikesest portsudest ja käivad kõigi ees eputamas kui tublid nad ikka on ja kui palju nad on suutnud nii väikese ajaga alla võtta!  Tihtipeale teevad kaalujänesed ka erinevaid dieete. Üldiselt lõpetavad nad varem või hiljem ikka seal samas või veel hullemaski olukorras kui alguses.

Minule lihtsalt ei jõua kohale, kuidas saavad inimesed endiselt olla nii kohutavalt rumalad ja uskuda igasugustesse imedieetidesse? - Kui need töötaks, polekski ülekaalulisi inimesi.
Olen vaadanud ka, et need kõvad dieeditajad mõtlevad, mida pärast dieeti jälle kõike süüa saab.
Palju õnne! Need tobedad 100kcal dieedid, kus nad ühe mandli ja pool õuna võivad ära süüa, viivad  keha stressi ning pärast dieeti hakkab keha KÕIKE omastama, sest kunagi ei tea, millal uuesti süüa saab. Ja no.. loomulikult on kõht koguaeg tühi või kui ka ei ole, siis ühe ja sama söögi söömine päevast päeva ajab ikka lõpuks öökima küll.

Ja seda on muidugi palju loota, et neile jõuaks kohale see, et pärast dieeti EI SAA vanaviisi jätkata.

Kõige rohkem mulle ''meeldib'' see, kui keegi kirjutab, et võttis 2 kuuga 8kg alla, ja siis nad tulevad ja ütlevad, et pffff, nad võtsin nädalaga sama palju alla! Pole küll mul juhtunud, aga olen näinud... ja no päriselt, äkki nad viitsiksid ära ajuda? :)
Nad usuvad tõsimeeli, et see kaalulangus tuleb ainult peki arvelt. Jutud sellest, et mõistlik on kaotada nädalas 0.5-1kg on täielik bulls... Jah, ma arvan ka...


SELLISE KIIRE KAALULANGETAMISE PROMOMINE ON PEHMELT ÖELDES TOBE!
Tahaks näha neid inimesi ja teada nende kaalu nt aasta pärast (kuigi ilmselt piisaks ka poolest aastast). Ma ise peaaegu taolise asja läbi teinud ning tulemus on teie ees ;) Kes tahab nii lõpetada nagu mina, siis palun, olge kaalujänesed! :)


KILPKONNAD

Ma kipun arvama, et ka nemad on jänesejälgedes käinud ning jõudnud järeldusele, et nii ei saa!
Kilpkonnad on rahunenud, võtavad asja rahulikult, sest nad teavad, et aega on!

Nad on aru saanud, et jah, kõike võib süüa, aga mitte liiga tihti, mitte liiga palju ja MITTE MIDAGI EI JUHTU kui üks päev, üks nädal või isegi üks kuu kaal seisab. Tasa ja targu ikka edasi minnes hakkab ka see kaal ühel hetkel jälle langema. Üldiselt on nemad juba avastanud, et nad teevad seda ISEENDA tervise, enesetunde ja tahtmise pärast, mitte mehe, laste, sugulaste, võõraste, koerte või kasside pärast ja ka -0,1kg on märk õiges suunas liikumisest!
MIS KÕIGE TÄHTSAM, KILPKONNAD EI PEA DIEETI, VAID MUUDAVAD ELUSTIILI! =)

Minu arvates on see ainu-õige tee kaalulangetajal, kes tahab tõesti püsivat tulemust.

ALLAANDJAD

Nad ei tea tegelikult ise ka päris hästi miks nad seda teevad ning seetõttu ei saadagi neid edu. 

Allaandjad võivad olla kord kaalujänesed, kord kilpkonnad, aga seda pigem lühikest aega. Siis naasevad nad vanade harjumuste ja elukommete juurde tagasi, sest pärast esimest tagasilööki motivatsioon kaob. Nad ei ole veel mõistnud, et kaalulangetamine ei tähenda kõigest heast loobumist.

Samuti on neil alati olemas vabandus, MIKS EI OLE JUST PRAEGU ÕIGE AEG JA MIKS TA EI SAA!  Ta teab ise ka, et need on pelgalt vabandused... 
Allaandjad annavad alla ja mõtlevad iga päev uuesti alustamisele või siis ''homme'' alustavad uuesti.. Allaandjad ei jõuagi enne kuhugi, kuni nad teevad iseendaga rahu :)

KilpkonnM.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar