esmaspäev, 25. aprill 2016

Easy come, easy go.

Möödunud nädal läks mul jälle toitumisega korralikult metsa. Kooli ei olnud ja olin oma päris enda kodus Türil. Praegu elab seal elukaaslase ema. Käisime seal ja nuh, siis oma teise poole soovil tegin mascarpone kooki. Jõhkralt hea tuli. Mõtlesin küll, et kas saaks kuidagi tervislikumalt seda kooki teha, aga ei suutnud miskit välja mõelda.

Juurde tuli ca kilo, ehk siiis jälle kolmekohaline number, aga samas täna hommikul oli kaal 99.3 :) Whoopwhoop, paar päeva enam-vähem korraliku toitumist ja kõik läheb vanaviisi edasi =) !!

Noh jah nüüd on mul vist teatud mõttes veel lihtsam oma ''dieeti'' pidada.. Sest arst keelas mul ära juua alkoholi, süüa rasvast, magusat, grillitud toite, praetud toite jne :D NII ''VAHVA''...

Reedel sõbranna juures veini ja juustu süües, vaevasid mind öösel järjekordsed valud ülakõhus, mida ei võtnud ka valuvaigisti ära. Süda läks valust nii pahaks, et mõtlesin reaalselt, et hakkan ropsima. Mõned nädalad tagasi oli sama asi - öösel ca pool tundi nii hull valu ülakõhus, et ei saanud peaaegu hingatagi. Aiman, mis  võib olla.

 Täna olen jälle ilusti nn rajal tagasi. :) Üritan mõni päev miski pildi ka siia blogisse visata =)

 Pildita,
M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar