kolmapäev, 13. aprill 2016

Minu esimene 10!

Whoop-whoop, avage shampus ja lõigake lahti kook!
Seda loomulikult vaid mõtetes...

Sest minna on veel pikk-pikk tee, aga siiski! Esimesed -10kg!

Kui ma ausalt ütlen, siis uuesti blogima hakates, ma ei uskunud, et ma nii kaugelegi jõuan. 111kg pealt mul oli meeletu masendus, ma mõtlesin, et no kuidas! Kuidas ometi ma nii palju saan kaaluda! Kuidas ometi ma kaalu alla saan, sest iga päev ma ju ärkasin mõttega: MA OLEN NIIIII PAKS! Täna alustan dieediga!

Hommikul ehk alustasin, aga õhtuks oli kõik juba jälle sama vana radapidi läinud, et lõin käega.

Võrreldes varasemate kaalulangetamise katsetega, hoiab mind motiveerituna kogu see lihtsus! Päriselt ka! Nii hea on olla koguaeg, ei mingit raskustunnet, keha tundub olema läinud palju rohkem trimmi - tsellukas on vaikselt vähenema hakanud (ouuuujeeee! nahk on niii mõnus trimmis kohe!!!), JA MUL EI OLE NÄLGA!

Varasemalt lugesin kaloreid, aga samas ajasin puhast valget suhkurt näost sisse, ise aru saamata, kust tekib see pidev tühi kõht ja peavalud. Praegu jah, on ka vahel isud ja kõht koguaeg tühi, ükskõik kui palju ka ei söö. Aga nagu ütles ühes grupis Signessa, siis päevad pole vennad.

Praegu mul on vahel väike kahtlus hinges, kas ikka söön vähemalt 1200kcal päevas. Ma ei taha tekitada olukorda, et keha satuks stressi ja hakkaks kõike omastama. See tõttu söön ka mõni päev rohkem, mõni päev vähem, et keha ei harjuks ainult ühtviisi toituma.

Ütlen ausalt, et tahtsin elustiili muutust, aga ma praegu vist võtan seda ikka rohkem nagu dieedina. Viisi kuidas alla saada... Aga samas, kui nüüd mõtlema hakata, siis kuidas ma edaspidi teisiti süüa tahaks? Ei tahakski vist tegelikult. Minu kaal on alati ilusti alla läinud siis, kui olen 3-5 korda päevas söönud (vahepalad panen vahele vastavalt näljatundele), aga ma natuke pelgan seda hetke, kui kaal enam nii lihtsalt ei alane. Praegu küll liigub ilusti =)
Teisipäev

Esmaspäev 
 Liikumist olen ka alustanud :)
Võib-olla mõne jaoks tundub see naljanumber - 5 kilomeetrit. Aga minu jaoks on see suur asi! Eesmärk on muidugi ühel hetkel Viljandi järve ring ära teha (vist miskisugune 11km?), aga praegu kasutan harjutamiseks Paala järve :D

 (Teispäeval ei jalutanud üksinda, sellest ka veidi väiksem kiirus)

Täna ei tea kas jõuan, kella 17ni on workshop ja siis tuleks natukene harjutada (tegelikult peaks päris palju harjutama) ja siis on miskisugune proov õhtul, aga vaatan kuhu jõuan või kuhu mitte. Väga tahaks ikka jalutusringi teha. Praegu paistab küll ilm supersupersuper! :)

Ja lõpetuseks tahaksingi öelda, mis on hästi palju minu jaoks muutunud, on just see hommikune ärkamine. Muidugi selles mõttes ka, et ma VAJAN iga öö täpselt 7 tundi und! Vähem või rohkem magades tunnen ennast väsinult. Ja üldiselt kipun ka pärast seitset põõnatud tundi ise ärkama. :) Aga see polnud see, mis ma kirjutada tahtsin. Hommikuti on just see muutunud, et esimese asjana ei riku mu tuju ära minu keha, et ma mõtleks, kui rõve ja paks ma olen ning et peaks dieediga alustama. Vaid igal hommikul ma teen oma kehale pai ja mõtlen kui ilusaks see on läinud! :) SEE ON NIII SUPER TUNNE! <3

Harjutama tormav M. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar