reede, 18. märts 2016

Ausalt tudengielust ja nuudlitest

Tervislik toitumine on võrreldes nuudlitega ikka suisa luksus.
Just rahalises mõttes.

Aga vähemalt siin ühikas, kus mina elan, keegi massiliselt nuudleid näost sisse ei aja. Tegelikult olengi kedagi nuudleid söömas näinud korra-paar. Kui siia tulin, siis sõin küll nuudleid, tegin neid igat pidi - küll hapukoorega, küll igasuguste juurikate ja lihaga. Üldse olid minu toidud korralikult rammusad ja maitsvad, nagu ikka. Aga praegu ma ei igatsegi neid toite väga, nii hea tunne on nüüd värsket näost sisse ajada ja mis eriti positiivne - seda peaaegu piiramatult! Ma lihtsalt armastan söömist ja maitsete nautimist...

Üks korralik tervislik nädal läheb maksma ca 20-25€ (5 päeva/ 2 päeva olen tööl - sealne toit läheb lisaks, umbes 2-3 eur päev), mis teeb siis ca 100€ kuus. Samas, minu toakaaslane peab saama hakkama 6 euriga nädalas - vot see on minu jaoks müstika. Aga eks see toidulaud ei ole ka eriti vaheldusrikas ja tervislik.
 

Natuke ühikast ka - ühikas on mahe, tube on vähe(all on 8, üleval vist 6), maja on kahekorruseline (üks nendest katusekorrus). Muidugi köök on ühine ja pesemine/wc ka, teises ühikas on igas toas eraldi. Siis on meil kaminasaal koos telekaga - arvasin alguses, et ei tea kuidas see teleka vaatamine käib ja kas läheb kakluseks, aga oh ei, keegi ei vaata. Tulin ühikasse eelkõige tutvuste ja ühika elu pärast aga ega siin erilist ühikaelu polegi, kõigil on nii kiire ja ühikas on ainult koht magamiseks :D

Natuke klatšijuttu ka: Järgmisest õppeaastast plaanin ühikat vahetada, nii kopp on ees, et inimestel on täiesti savi, kuidas asjad pärast neid jäävad. Dušši trapp on koguaeg tumedaid juuksekarvu täis - alguses võtsin ära, aga viimane kord pesus käies vihastasin, et no kaua võib. Ja tegelikult on kõige suurem räpakott teada ka... Pärast teda alati tuled põlevad, vesi on wc-s peale tõmbamata, köök haiseb ja on nagu s.tamaja aga no trapis vist ei ole tema karvad, sest pesemas ta ei käi. Päris õudne, milline üks naisterahvas olla võib....


Päeva söögid:

Hommikusöök: Traditsiooniline, lisatud paprika ja üks šampinjon + multivitamiinitablett

Vahepala: pakk beebiporgandeid

Lõuna: Avokaadoga värske salat + mesine pardiliha šampinjonidega, leiva juustuga lisasin selleks, et päevakalorid täis saada ja süsivesikud-rasvad-valgud paika saada (paigutasin alguses õhtusse, aga otsustasin ümber)

Vahepala: karp füüsaleid ja 2 kiivit

Õhtusöök: 1 suur õun

Täna siis nii :)
Kokku ca 1300kcal

 Oeh, homme siis nn see patusöögikord - sünnipäevale minek. Ausalt öeldes ei tahaks üldse...
Aga samas, mis ma ikka põen, olen juba 6 nädalat nii tublisti vastu pidanud ja eriti suuri ''patustamisi'' pole siiani olnud.  Pole isegi tahtmist, praegu on siht ainult edasi. Võrreldes varasemate luhtunud katsetega võin öelda, et praegu mul on koguaeg kõht piisavalt täis, aga enne uut söögikorda on parajalt nälg. Võtan asja rahulikult ja stressivabalt ning olen enda jaoks mõtestanud, et kaalust võtan alla ENDA mitte kellegi teise pärast.

Ma arvan, et mõtlemine tulebki õigeks saada, siis lähevad asjad ka paremaks. Ma võin vabalt tuua 10 vabandust miks mitte dieeti pidada, ja vähemalt samapalju, miks peaks alustama just täna!

Mis siis kui esimesed katsed luhtuvad, iga päev ikka ja aina uuesti! Kõige rohkem tõigi mind maa peale selle blogi avamine.. 2014, mul oli alustuseks palju parem stardipunkt -94kg, juba siis tundus see alla saamine võimatu. Aga praegu on mul juba sinna alguspunkti ca 10kg... Me elame ainult korra - sellest tuleks võtta ju viimast, mitte olla õnnetud oma keha vangis! :) 

Kirjutamiseni,
M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar