kolmapäev, 16. märts 2016

Kui inspiratsiooni/motivatsiooni ei ole...

Ma olen leidnud üles oma motivatsiooni. JUHUUU!

Vahel tuleb võtta enda jaoks aega ja asjad lihtsalt lahti mõtestada, leida endas vastus küsimusele - MIKS?

Minu kaalulangetamise motiveeritus on endiselt uskumatult kõrge ja võib öelda, et olen oma uuest elustiilist sõltuvuses - MA ARMASTAN SEDA! :) Ma muidu ei ole rutiini armastav inimene - vajan pidevat vaheldust, kuid praegune söömisrutiin on siiski meeldiv. Mis siis, et tulemused ei ole silmaga väga nähtavad, aga püksivööd olen küll juba ühe augu võrra koomale tõmmanud ja nahk on kuidagi rohkem trimmis ning enesetunne - sellest parem ei räägigi :)

Tegutsemistahte sain ka tänase päevaga tagasi - mõistsin, millest kõik see motivatsiooni langus tulenes. Nimelt oli mul arvamus, et kõik kooli asjad on justkui kuhjunud ja tegemata, aga täna asusin tegutsema - läksin juba poole üheksast hommikul harjutama (harjutasin ca 1,5 tundi) ja pärast loengut harjutasin veel 2 tundi, sain aru, et asjad ei olegi nii hullud, kui algul tundusid. (no küll sai üks pikk ja lohisev lause :D)

Mõtlesin, et postitan siia ka oma päevamenüü. 
Koostan seda tap.nutridata.ee
Seal näeb ilusti ära, kas valgud-süsivesikud-rasvad on paigas pluss vitamiinid ja loomulikult kalorid.

Hommik - muna, 1 viil röstitud leiba, 1/4 söögivalmis avokaadot, 3 kirsstomatit, multivitamiini jook (see tablett, mis hakkab susisema vees :D)
Vahepala - 2 mandariini
Lõuna - toorsalat (paprika(kollane ja punane), kurk, tomat, sidrunimahl, sibulapealsed), keedetud juurviljad (porgand, rohelised oad, herned, brüsseli kapsas) ja shampinjonid pardiliha ning meega. (Pildil)
Vahepala - pool cantaloupe melonit
Õhtu - ~200ml keefirit, kamajahu, banaan, leib, juust (muidu leiba ja juustu ei söö õhtuti, aga ei saanud kuidagi tänaseid kaloreid kokku)

Kokku päeva söök ca 1200-1300kcal

Reedel on sünnipäevale minek ja no see ei meeldi mulle kohe mitte... Eks saab paras katsumus olema...



Kirjutamiseni,
M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar