esmaspäev, 7. märts 2016

Elu nagu merelained

Ei ole nii, et on ainult tõusud ja ei ühtegi mõõna.. See on mulle juba ammu selgeks saanud ja minu hõiskamine, et elu on lill - oli enne õhtut. Aga eks see teema on siiski minu jaoks sügavalt isiklik.

Minu kaal langeb järjekordselt liiga kiiresti ning minu eesmärk ei ole kiiresti, palju ja korraga alla võtta vaid ikka tervislikult, rasva mitte lihaste arvelt ja nii, et kõik ikka püsima ka jääks.

Olen söönud ca 1200-1600kcal päevas, üritan ~1200-ga piirduda ning tegelikult on tükk tegemist, et sedagi täis süüa. Toitu ei kaalu, tunde ja silma järgi enam-vähem arvutan.

Täna elukaaslane ostis toorjuustu-brownie kooki. Mind eriti ei ahvatlenud, aga uudishimu sai sai siiski võitu - võtsin ühe teelusikatäie kooki. Ei midagi erilist, sinnapaika see jäigi. Peaaegu. Mõtlesin korra ka endale ühe ruudu lõigata, aga veensin ennast enne ümber - polnud see nii hea ühti, et minna libedale teele. Kui koogile suutsin vastu panna, siis kahele mõnusale ehtsast lihast suitsuvorsti viilule minu käsi ''ei'' ei suutnud öelda.

Ahjaa, ühest asjast tahtsin veel kirjutada... Minu vererõhk on endiselt kõrgem kui peaks olema ja seda juba vähemalt viimane poolteist aastat. Varasemas töökohas oli arstlik kontroll, seal sain arstilt muidugi igate pidi sõimata ja mõnitada, et ma nii paks olen ja mis iganes, aga kuna olin just öise vahetuse lõpetanud, arvasin, et just selle pärast on vererõhk kõrge (enne veel lasti seal igasuguseid kükke ja ei tea mis imeasju teha..). Käisin ka Tartu Medicumis tervisekontrollis, seal samamoodi - kõik oli korras peale vererõhu. Peale pikka istumist ja rahulikult olemist suutis ta enam-vähem sobiva tulemuse välja mõõta, aga nüüd viimased päevad.. Eile hommikul oli 141/71 ja täna 140/89. Käib nagu jumal juhatab ühesõnaga... Varem on arstid ka öelnud, et ilmselt on asi kaalus. Eks siis kunagi näha saa, kas läheb paremaks või mitte.

Täna-hommikune kaal: 105,3.
Ehk 4 nädalat ja -6kg.
Ma loodan, et nii kiire kaalu langus on lihtsalt alguse asi...

Kirjutamiseni,
M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar