kolmapäev, 9. märts 2016

Naistepäiv ja asssja...

Huuh.. ma ei tea mis see on, kas stress või lihtsalt kevadväsimus, aga ma olen niii meeletult väsinud. Kusjuures sama kuulen oma kursakaaslastelt. Aga praegu pole üldse motivatsiooni midagi teha. Täielik null. Või on asi selles, et varsti tulevad naiste päkapikud? Ah.... ma ei tea. Täielik madalperiood.

Naistepäev läks vahvalt - sain kõige kallimalt 9 punast roosi :) käisime bowlingut mängimas ja söömas. Ma ei osanud ühtegi kohta Viljandis välja valida, kus oleks head söögid (mitte mingid väga fääänzid ja kallid) ja lõpuks läksime Männimäe Selveri Pappa Pizzasse, sest seal sai sügisel käidud ja pasta oli seal küll hea. Ega valik just tervislikkusega ei hiilanud. Lõpuks otsustasin kanasnitsli kasuks. Friikartulite asemel palusin salatit panna. Minu kallim võttis juustusnitsli, aga ta ei tulnud selle pealegi, et see on lihtsalt paneeritud juust (hahaha, me so bad :D, aga ma aimasin seda). Tal jäi kõht tühjaks ja võttis veel kaks pannukat juurde - ühe hakkliha-shampinjonidega ja teise karamelliga. Mul sai juba eelnevalt kõht suhteliselt täis, aga karamellipannkoogi pidi ta kohe nagu meelega mu nina alla panema :D. Lõpuks ma lihtsalt ei suutnud vastu panna ja sõin pool ära. Ma isegi ei tundud ennast süüdi, sest ma olen enda arvates siiani tubli olnud. Õhtusööki ma see õhtu ei söönudki - sõime "lõunasöögi" olude sunnil kell 6-7 õhtul (minu hommikusöök oli ka alles kell 12 ning vahepalaks smuuti) ja ühikasse jõudsin alles 12ajal öösel ja enne magamaminekut polnud küll tahtmist ega isu enam süüa.

Praegu on isud kontrolli all ja see on niiiii heaaa :) poes käin korra nädala alguses ja ostan kõik vajaliku ära. Nädalavahetustel vastupidi - põhimõtteliselt elan poes :D

Praegu on minu jaoks esikohal see, et sööksin normaalselt ja tervislikku toitu. Iga hommik olen nõus ärkama see 0.5-1 tundi varem, et valmistada hommikusöök, mis on iga hommik põhimõtteliselt sama :) siiani pole ära tüdinenud aga eks kui see juhtuma peaks, hakkan otsima alternatiive.

Kirjutamiseni,
M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar