reede, 11. märts 2016

Kooli naistepäevapidu.

Eile oli kooli naistepäevapidu - traditsioon on, et peod toimuvad neljapäeviti - nii ka seekord.
Pidu toimus Viljandis QClubis. Koht mulle iseenesest meeldis. Võrreldes Atlantise, Club Tallinna, Illusiooni või Miragega, siis eelistaksin vist seda sama QClubi - interjöör oli päris mõnus.

Kuna ma väga klubi inimene pole, siis jäi see pidu minu jaoks üpris üürikeseks. Saabusime peole umbes 12-ajal (kuigi uksed avati juba pool kümme). Selleks ajaks oli juba issanda loomaaed kirju...
Sai siis natukene tantsitud, natukene kaasa lauldud, natuke niisama muusikat kuulatud ja loomulikult purjus inimeste üle naerdud (nii õel, tean :/) ja siis hakkas mu pea valutama. Ega seal just tapvalt põnev kainena ei olnud ja nii umbes veidi peale ühte seadsime koos kursaõega sammud ühika poole.

(Seisin ka dilemma ees, kas võtta 2€ eest siider või vesi. Õnneks kursakaaslane võttis eelnevalt siidri, proovisin natuke ja sain aru, et seda magusat löga ma küll ei taha - nii et jäi vesi. Tundub, et saatus oli minu poolt - sain jääga kraanivett ja täiesti tasuta. Wiii :) ) - Ma olen nii uhke enda üle :)


Ootan juba laupäeva-hommikust kaalumist =) Olen nii ilusti söönud, et võiks ju miskit positiivset sealt vastu vaadata =) Püksivöö annab küll märku, et miskit on kuskilt poolt vähenenud. Kui enne läks see vaevalt viimasesse auku, siis nüüd juba kipub viimasest ülejärgmisse auku kinni minema =) Piltidelt pole midagi näha, aga enesetunne on SUPER. Ma pole ennast kunagi vist nii hästi tundnud - megamõnus kerge on olla, samas on kõht täis ja tunne hea. Varasemalt oli mul koguaeg hirmus raskustunne. Aga nüüd - see on kadunud! Mul ei ole isusid millegi rammusa ja ebatervisliku järele.

Lasin endast ja ''outfitist'' teha ühe pilti. Seda peale pidu... Ma ei teadnud, et see nii kohutav välja näeb :D Aga no, mis seal ikka - mind motiveerib see aina edasi minema, et ma ei näeks välja nagu musta kilekotti pakitud sardell. Lohutan end sellega, et ega pildid lisavadki 10-20 kilo juurde :D :D  Aga noh, parem välja näha selline, kui kõigi naerualune pepuni ulatuva liibuva minikleidiga, kust iga volt välja paistab.

Kirjutamiseni,

M.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar