teisipäev, 29. märts 2016

Miks ma olen ülbe

Väljas on niii ilusad ilmad! Lõpuks ometi kevad - ja energia... oii seda on palju juurde tulnud.
Aga aega.... vot seda on iga päevaga järjest vähem... või noh, seda polegi. Iga päev ma mõtlen miskit postitada, aga lihtsalt ajaliselt ei jõua. Hea, et veel hingata jõuan... kuigi see on ka juba kahtluse all.
Minu tavaline päev algab kell 7 ja lõpeb öösel kell 12. Proovin ikka nii kõike sättida, et saaks vähemalt 7 tundi magada. Uni ja väljapuhkamine on minu jaoks väga tähtsad.
Täna oli muidugi ka mingi üüüberhalb päev (üks paljudest), sest avastasin, et jätsin muusikateooria testid lahendamata. Arvasin, et mul on tehtud, aga ei... ja ma ei teagi mis saab. Jama igaljuhul. Homme veel vaheseminar. Tunne on küll, et no tahaks surra... ma lihtsalt puht ajaliselt ja füüsiliset pole jõudnud selleks harjutada ja ma ei tea, mis saab....
Täna käisin Viljandi centrumi Selveris - nu johhaidii, ma ei tea miks, aga seal ei ütle ükski kassapidaja kunagi tere... muust rääkimata. Aga täna käituti eelmise kliendiga mu arust suht koht normaalselt ja mulle ei öeldud isegi arve summat kokku. Seal vist vihatakse mind mingil kummalisel põhjusel.... ja siis ma hakkasin mõtlema, et võib-olla ma tundun ülbe või midagi?
Ja see viis mind mõtteterani - ma ei ole ülbe, ma lihtsalt hoian ebavajalikud inimesed endast eemal.
Ma olen seda enda kohta päris palju kuulnud; et ma tundun inimestele ülbe. Nuh ma ei tea... kes mind teavad-tunnevad, teavad, et ma ajan pidevalt tobedat juttu. Aga siiski... ma väldin ka inimesi, kes minu jaoks on täiesti ebasümpaatsed. Hetkel on neid inimesi kolm. Mulle ei meeldi rumalad inimesed, kes ennast teistest paremaks ja targemaks peavad ning neid kolme ühendab just see omadus. Jap, see kõlas võib-olla ülbelt, aga see on lihtsalt karm tõde.
jaaa kaalustkaalustkaalust
Mul läheb hästi! oleks natuke palju öelda. Mul läheb keskmiselt hästi, oleks ehk parem.
Pühad ja piiripidamine pole just mu tugevaim külg. Läks ka vähe lappesse aga mitte kõige hullemini. Tagasi tuli nädala jooksul kaotatud kaalust 300g. Aga vähemaks oli läinud rohkem.
Lõppkaal(esmasp.) 102.6

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar